CZ | EN | DE | PL
titulní strana kam v Liberci ubytování v okolí recenze hostů pracovní pozice zpravodaj odkazy
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY - FAQ

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY - FAQ


Otázky spojené s rezervací pobytu

Otázky spojené s rezervací pobytu

Nejsnadnější a nejrychlejší způsob rezervace pobytu je přes rezervační systém hotelu, který naleznete na těchto webových stránkách v sekci "Rezervace".

Co je rezervační systém hotelu a jak s ním mám pracovat?

Rezervační systém znázorňuje on-line obsazenost hotelu. Je aktualizován několikrát za den. Zelená políčka znamenají volné termíny a červená naopak obsazené. Pomocí položky „NÁSLEDUJÍCÍ MĚSÍC“ (v horní i dolní části) můžete listovat mezi jednotlivými měsíci. Pro vybrání Vašeho termínu pobytu a typu pokoje stačí kliknout na zelené políčko u data příjezdu a vstoupíte do rezervačního formuláře.

Co se děje po odeslání rezervačního formuláře?

Po správném vyplnění a odeslání formuláře Vám během pár minut přijde na Váš e-mail kopie objednávky, která není závazným potvrzením rezervace. Pokud Vám kopie objednávky nebyla doručena, pravděpodobně jste formulář neodeslali, nebo napsali svoji e-mailovou adresu špatně. Po zpracování rezervace recepcí (max. do 24 hodin) Vám bude rezervace závazně potvrzena (e-mailem, sms nebo telefonicky). Hlavní výhodou takto poslané rezervace je především odeslaná kopie, kterou se v případě nejasností prokazujete na recepci při příjezdu. Dále pak možnost doobjednání doplňkových služeb, pobytových balíčků a AKČNÍCH NABÍDEK.

Mohu pobyt rezervovat telefonicky?

Telefonická rezervace je možná, avšak pro Vás i recepci je tato forma rezervace nejméně vhodná. Tento způsob rezervace můžete využít zejména v případě, že si nevíte rady s rezervačním systémem, nebo pokud se jedná o rezervaci s nástupem do 24 hodin.


Otázky spojené s cenami za ubytování a placením

Kolik zaplatím za ubytování v hotelu?

Aktuální ceník naleznete na těchto webových stránkách v sekci "Ceník". Pro jednodušší výpočet celkové ceny za Váš pobyt můžete využít „KALKULÁTOR POBYTU“ vpravo od ceníku.

Co je zahrnuto v ceně?

V ceně za pobyt jsou již zahrnuty všechny poplatky a DPH, stejně tak spotřeba energie, vody a úklid. Cena je tedy konečná.

Mohu platit kreditní kartou nebo fakturou?

Platba platební kartou je možná. Dále je možné pobyt uhradit před příjezdem bezhotovostním bankovním převodem na účet hotelu. Platba fakturou např. z fondu FKSP je možná se splatností před příjezdem. Po zaslání fakturačních údajů Vám zašleme fakturu s doplňujícím textem dle Vašeho požadavku.

Může po mě recepce požadovat zaplacení vratné kauce za pokoj/ apartmán?

Ve výjimečných případech může být při příjezdu kauce požadována, např. při rezervaci více pokojů nebo celého hotelu. Kauce je vratná při odjezdu a strhávají se z ní případné způsobené škody. O kauci je host vždy informován předem.


Otázky spojené s příjezdem na hotel (check-in)

Od kdy se mohu na hotelu ubytovat?

Ubytování nových hostů probíhá po 14:00 hodině. Pokud přijedete do Liberce již dopoledne, je možné nechat Váš automobil zaparkovaný před hotelem bez domluvy s recepcí a přijít se ubytovat až po 14:00 hodině.

Je možné se ubytovat dříve než ve 14:00 hodin?

Ubytovat se lze i dříve, a to mezi 11:00 – 14:00 hodinou. Tato služba je zpoplatněna, viz aktuální ceník. O dřívějším příjezdu je třeba informovat recepci.

Co mám mít při ubytovávání u sebe?

Každý ubytovaný host musí být dle městské vyhlášky zapsán v knize hostů. Z tohoto důvodu po Vás recepce při příjezdu bude vyžadovat platný doklad totožnosti, např. občanský průkaz nebo pas. Přejete-li si uplatnit slevu na dítě, může recepce požadovat předložení dokladu o věku dítěte, např. průkaz pojištěnce. Také byste si neměli zapomenout vzít ubytovací voucher, který Vám byl automaticky zaslán e-mailem po vyplnění rezervačního formuláře. Součástí e-mailu jsou i informace o hotelu a cestě do Liberce. Doporučujeme Vám se s nimi seznámit, případně si je i vytisknout.


Otázky spojené s ukončením pobytu (check-out)

Do kdy musím uvolnit pokoj / apartmán?

Pokoje i apartmán můžete v den odjezdu obývat  do 10:00 hodin. Věříme, že se Vám u nás bude líbit a nebudete spěchat domů. Pro tyto případy jsme pro Vás připravili možnost prodloužení pobytu na pokojích od 11:00 až do 18:00 hodin. Prodloužení je možné objednat před příjezdem i v průběhu pobytu a řídí se možnostmi recepce.


Otázky spojené s cestou na hotel

Jak se dostanu na hotel autem?

Podrobný popis cesty je popsán na těchto webových stránkách v sekci "Kontakt". Pojedete-li podle navigace, je lepší zadat do navigace přímo souřadnice GPS:  50°44'21.01"N  a  15°01'01.60"E.  Zadáte-li pouze adresu, často se stává, že Vás navigace povede delší a složitější cestou přes centrum města. Cesta k nám se tak může prodloužit i o 20 minut.

Jak se dostanu na hotel, přijedu-li do Liberce vlakem nebo autobusem?

Podrobný popis cesty je k dispozici na těchto webových stránkách v sekci „Kontakt".


Otázky spojené s akčními nabídkami, slevami a pobyty last minute

Mohu dostat při ubytování v hotelu nějakou slevu?

Slevy jsou poskytovány pro děti do 2,99 let, a pak pro děti od 3 do 11,99 let. Při ubytovávání můžete být recepcí vyzváni k předložení dokladu o věku dítěte, např. průkazu pojištěnce.

Nabízí hotel akční nabídky a pobyty last minute?

Hotel nabízí zvýhodněné akční nabídky, slevy a pobytové balíčky, které jsou zamýšleny jako poděkování hostům hotelu Fénix za objednaný pobyt.  Na některé termíny jsou vypisovány cenově zvýhodněné last minute, sledujte sekci „AKČNÍ NABÍDKY“. Pokud chcete využít akční nabídky nebo last minute, NEZAPOMEŇTE vždy v rezervačním formuláři do kolonky „kód akce“ napsat správný kód! V opačném případě Vám nemusí být při příjezdu akce uznána.

Co nabízí pobytové balíčky a pro koho jsou vhodné?

Pobytové balíčky jsou placené, cena i obsah jsou vždy uvedeny u konkrétního balíčku a naleznete je v sekci „AKČNÍ NABÍDKY“. Mohou být milým překvapením pro Vaši přítelkyni/přítele nebo vhodným dárkem pro Vaše blízké.


Otázky spojené s parkováním

Kde mohu nechat parkovat své auto?

Přímo u hotelu je oplocené parkoviště s automatickou bránou a bezpečnostní kamerou. Záběr z kamery je vysílán na pokojové TV. Každý pokoj má rezervované jedno parkovací místo. Parkování pro hosty je ZDARMA.


Otázky spojené s vybavením pokojů

Co patří do vybavení pokojů?

Pokoje jsou vybaveny moderním nábytkem - manželská postel, noční stolky, stůl se židlemi, skříň, komoda, polička, věšáky, zrcadlo. Všechny pokoje mají vlastní koupelnu s WC, sprchovým koutem a umyvadlem. Dále pak satelitní LCD TV s nabídkou 65 českých programů, DVD přehrávač, základní nádobí, fén, hygienické potřeby, osušky a ručníky. Na některé pokoje lze umístit vlastní nebo zapůjčenou dětskou cestovní postýlku s výbavou. Třílůžkový a čtyřlůžkový pokoj má oproti dvoulůžkovým pokojům navíc lednici,  předsíňku a dětský koutek s hračkami. Na požádání Vám také zapůjčíme rychlovarnou konvici.


Otázky spojené s vybavením apartmánu

Co patří do vybavení apartmánu?

Apartmán je vybaven moderním nábytkem. Součástí ložnice je manželská postel, satelitní LCD TV s nabídkou 65 českých programů, DVD přehrávač, šatní skříň, komody, polička a noční stolky. V ložnici je dostatek prostoru pro umístění dětské postýlky. Ve velkém obývacím pokoji je jídelní stůl se židlemi, šatní skříně, poličky, pracovní stůl s PC, dvě pohovky s možností rozložení, konferenční stolek, satelitní LCD TV s nabídkou 65 českých programů, DVD přehrávač a rádio s CD přehrávačem. Koupelna se sprchovým koutem pro dvě osoby a hydromasážním panelem je oddělena od WC. Do všech pokojů se vstupuje přes chodbičku s věšákem a botníkem.

Co si vzít na apartmán s sebou?

Na apartmánu je veškeré potřebné vybavení. Samozřejmostí je ložní povlečení, ručníky, osušky, hygienické potřeby, fén, utěrky a jar. Pro děti jsou k dispozici hračky, houpadlo, dětská jídelní židlička, stupátko do koupelny, nočník, vanička, WC prkénko. S sebou tedy stačí vzít pouze věci osobní potřeby.

Jak je vybavená kuchyň na apartmánu?

Součástí kuchyňské linky na apartmánu je jednoplotýnkový indukční vařič, mikrovlnná trouba, kávovar, rychlovarná konvice, toustovač, lednička s mrazákem, hrnce, pánve, mísy, talíře, skleničky, hrníčky, šálky, čajová konvice, příbory a další kuchyňské náčiní. Ve výbavě je i sůl, cukr, káva, smetana do kávy a čaj ZDARMA.


Otázky spojené s provozem hotelu

Mohu si na hotelu koupit pití a jídlo?

Součástí prostoru recepce je nonstop samoobslužný bar s doplňkovým prodejem sladkostí a slaností a více jak 40ti druhy nápojů za velice přijatelné ceny. Více informací o samoobslužném baru a doplňkovém prodeji naleznete v sekci Restaurace - Bar.


Otázky spojené s připojením na internet

Je na hotelu dostupný internet?

Celý areál hotelu je pokryt bezdrátovým WiFi připojením k internetu. Pro všechny hosty je v recepci hotelu nonstop přístupný počítač s LCD monitorem a připojením na internet ZDARMA. Za mírný poplatek je možnost černobílého tisku. Na apartmánu mají hosté samostatný počítač jako součást vybavení. Přístup na internet je pro hosty hotelu vždy ZDARMA.

Mohu se k internetu připojit i vlastním notebookem?

Ano, připojení k internetu je možné přes Váš notebook nebo jakékoli další zařízení podporující připojení pomocí WiFi 802.11 b/g/n. Sítě hotelu jsou zaheslovány pomocí WPA-PSK2. Není-li Vaše zařízení vybaveno vlastním WiFi adaptérem, můžete si zdarma na recepci zapůjčit adaptér do portu USB nebo PCMCIA.


Otázky spojené se stravováním na hotelu a v okolí

Je v hotelu Fénix restaurace?

V současné době není přímo na hotelu restaurace, avšak v okruhu 300 m od hotelu se nacházejí čtyři kvalitní restaurace, které vaří jak minutky, tak i denní nabídky (výhodné menu). Více informací o restaracích v okolí hotelu naleznete v sekci Restaurace - Bar. Pro hosty, kteří z libovolného důvodu nechtějí chodit do restaurace, nabízíme velmi originální možnost stravování formou objednávky jídla a jeho dovozu na pokoj. Na recepci a v každém pokoji je k dispozici menu výtečné restaurace, která spolupracuje s naším hotelem a umožňuje dovoz objednaného jídla, s obsáhlou nabídkou různých druhů jídel. Hosté si objednávají jídlo sami dle návodu v rozvozovém menu, a nejsou tak nijak závislí na recepci hotelu.

Mohu na hotelu vařit?

V přízemí hotelu se nachází moderní kuchyňský kout pro přípravu studené kuchyně nebo pro ohřev jídel v mikrovlnné troubě. Kuchyňský kout je vybaven základním nádobím (talíře, misky, příbory, sklenice, hrníčky, dětské nádobí, čajové konvice atd.), mikrovlnnou troubou s grilem, lednicí s mrazničkou a topinkovačem. Kuchyňka je přístupna neomezeně po celý den. Kout není uzpůsoben pro klasické vaření, ale spíše pro ohřev jídla. Pro hosty vyžadující vaření je vhodný apartmán. V celém objektu platí zákaz používání vlastních vařičů (jakéhokoliv typu).


Otázky spojené s letními a zimními aktivitami

Co mohu dělat na hotelu v létě?

V letních měsících mohou hosté využívat zahradu s venkovní terasou, trampolínou, altánem, lávovým grilem (za poplatek), dětským koutkem s houpačkami a pískovištěm. Na zahradě je rozmístěno několik houpacích relaxačních lehátek.

Je v blízkosti koupaliště?

Nejbližší koupaliště Vápenka je vzdáleno 3 minuty jízdy autem, nebo 5 minut jízdy tramvají. Liberecký Aquapark i liberecký městský bazén nabízí v letních měsících venkovní sluneční terasu, můžete tak spojit kryté koupání s venkovním opalováním.

Co mohu dělat v Liberci v létě?

Liberec je ideálním místem pro Vaši dovolenou. Během pár minut se pohodlně městskou dopravou nebo autem dostanete k hlavním turistickým cílům (ZOO, botanická zahrada, Babylon…), a stejně tak se během chvilky můžete procházet v krásné přírodě, která Liberec obklopuje. Hotel leží přímo na hranici ochranného pásma Ještědského hřebenu, na Ještěd to tedy je,  co by kamenem dohodil. A lanovkou ještě rychleji :-). Spoustu inspirací na výlety po Liberci a okolí načerpáte v sekci „KAM V LIBERCI“ a „ODKAZY“.

Co mohu dělat v Liberci v zimě?

Mezi zimní aktivity patří především lyžování ve Skiareálu Ještěd. Pokud chcete vyzkoušet i jiná lyžařská střediska, tak například Tanvaldský Špičák je pouhých 25 minut jízdy autem, Harrachov 45 minut, Rokytnice nad Jizerou 45 minut. I v zimě můžete ale navštívit také ZOO, botanickou zahradu, Babylon, městský bazén, muzeum, galerii, zámek Sychrov (otevřen celoročně), divadla, kryocentrum, solné jeskyně atd. Rádi Vám během pobytu poradíme s výlety, poskytneme letáky, mapy a další informace.


Otázky spojené s lyžováním

Jak je to daleko k lyžařskému areálu Ještěd?

Centrální parkoviště pro ski areál se nachází 250 m od hotelu. Hned vedle něj začíná centrální čtyřsedačková lanovka Skalka. K areálu se dostanete vlastním autem, pěšky nebo tramvají.

Je v hotelu místo pro uložení lyží?

Ano, v hotelu je vytápěná uzamykatelná lyžárna, kde můžete nechat lyže i lyžařskou obuv vyschnout. Využití lyžárny je samozřejmě zdarma.

Je v okolí hotelu půjčovna lyžařského vybavení?

Ano, v okolí hotelu jsou dvě půjčovny. Tu bližší naleznete jen 150 m od nás.


Otázky spojené s pobytem domácích mazlíčků na hotelu

Mohu se na hotelu ubytovat se psem nebo kočkou?

Hotel není uzpůsoben pro ubytování s domácimi mazlíčky. Ubytování s pejskem nebo kočkou tedy bohužel není možné.

17. 12. 2017 | Daniel | výměna odkazů | výměna odkazů | Fénix hotel Liberec | Všechna práva vyhrazena. | optimalizace pro ubytování Liberec

copyright © 2017 Fénix Hotel Liberec. Publikování obsahu bez souhlasu majitele zakázáno. |