/

FAQ

 

ČASTÉ DOTAZY

 

Hotel nabízí promyšlený koncept unikátního ubytování s 19 pokoji rozdělených do 12 druhů, které, jak věříme, uspokojí všechny naše hosty. Je Ideálním místem pro rodinnou dovolenou, romantický pobyt, stejně tak pro firemní ubytování, či relaxaci ve wellness. Máte možnost vybrat si pokoj s výhledem na město či hory, vybere si opravdu každý.
Bezbariérový vstup do hotelu, handicap pokoj je nepostradatelnou součástí.
Můžete se těšit na komfortní dvoulůžkové pokoje různých velikostí, prostorné rodinné pokoje s výhledem na celé město, do detailu promyšlené rodinné apartmány s prosklenou koupelnou, audio systémem a prostornou vířivkou a  apartmány s největší postelí v libereckém kraji. Skoro na všechny pokoje lze dodat přistýlku.
Originální wellness pokoje  mají královskou postel, obří vířivku, luxusní saunu, tropickou sprchu a spoustu dalších doplňků.

Často nám píšete, nebo voláte s dotazy co je a není možné. U nás je možné téměř vše a tak se neváhejte kdykoliv zeptat pokud potřebujete zodpovědět nějakou otázku či si přejete přiravit něco nestandardního.


Nejčastější dotazy jsme pro Vás sepsali do odpovědí níže. Pokud zde nenaleznete tu správnou odpověď kontaktujte nás. Rádi Vám vše vysvětlíme a poradíme. E: info@hotelfenix.cz | T: +420 774 108 430


01
01

Pokud vlastníte dárkový poukaz na ubytování v HOTELU postupujte následovně:

1) Rezervaci proveďte přes náš web zde: www.hotelfenix.cz/rezervace

2) Vybrete si typ pokoje.

3) Jakmile dojdete ke kroku, kde vyplňujete osobní údaje, do řádku "Poznámka k rezervaci" nám napište číslo nebo kód dárkového poukazu.

4) Jako formu úhrady zvolte "bankovní převod". Automaticky Vám poté bude vygenerovaná faktura, na kterou ale nemusíte brát zřetel, jelikož budete uplatňovat poukaz.

5) Pokud bude platba formou poukazu pouze na určitou částku, nikoli na 100% pobytu, zašleme Vám bankovní spojení, kam uhradíte doplatek.

 

UPOZORNĚNÍ: O víkendech, svátcích a prázdninách může být vyžadován pobyt na více nocí.

 

STORNO PODMÍNKY DÁRKOVÝCH POUKAZŮ NA UBYTOVÁNÍ V HOTELU:

Jakmile je dárkový poukaz označený jako využitý (JE PROVEDENA REZERVACE), nelze termín pobytu již změnit nebo rezervaci zrušit.


Pokud vlastníte dárkový poukaz na privátní wellness NORDIC SPA postupujte následovně:

1) Rezervaci proveďte přes náš web zde: www.nordicspa.cz/rezervace

2) Do horního pole "Zadejte promo kód" vložte kód poukazu. Pokud se kód úspěšně aktivuje vyberte si termín wellness a rezervaci dokončete.

 

Pokud se aktivace kódu nezdařila postupujte následovně:

1) Vybrete si typ a termín wellness.

2) Jakmile dojdete ke kroku, kde vyplňujete osobní údaje, do řádku "Máte nějaký speciální požadavek?" nám napište číslo nebo kód dárkového poukazu.

3) Jako formu úhrady zvolte "bankovní převod". Automaticky Vám poté bude vygenerovaná faktura, na kterou ale nemusíte brát zřetel, jelikož budete uplatňovat poukaz.

4) Recepce Vám následně rezervaci potvrdí a již se na Vás budeme těšit.

 

STORNO PODMÍNKY DÁRKOVÝCH POUKAZŮ DO WELLNESS NORDIC SPA:

Jakmile je dárkový poukaz označený jako využitý (JE PROVEDENA REZERVACE), uplatňují se tyto storno podmínky:

  • zrušení rezervace do 3 dnů/72 hodin před čerpáním služby 20% z hodnoty poukazu/rezervace
  • zrušení rezervace méně než 3 dny/72 hodiny před čerpáním služby 100% z hodnoty poukazu/rezervace

 


V případě jakýchkoli dalších dotazů se na mne neváhejte obrátit na telefonu: 774 108 430, nebo e-mailu: info@hotelfenixcz

3) Jakmile dojdete ke kroku, kde vyplňujete osobní údaje, do řádku "Poznámka k rezervaci" nám napište číslo nebo kód dárkového poukazu.

4) Jako formu úhrady zvolte "bankovní převod". Automaticky Vám poté bude vygenerovaná faktura, na kterou ale nemusíte brát zřetel, jelikož budete uplatňovat poukaz.

5) Pokud bude platba formou poukazu pouze na určitou částku, nikoli na 100% pobytu, zašleme Vám bankovní spojení, kam uhradíte doplatek.

V případě jakýchkoli dalších dotazů se na mne neváhejte obrátit na telefonu: 774 108 430, nebo e-mailu: info@hotelfenixcz

02
02

Cenově zvýhodněné dárkový poukazy nelze využít pro vytvoření rezervace v následujících termínech:


1) všechny víkendy (pátek + sobota)

2) prázdniny (podzimní, Vánoční, pololetní, jarní, hlavní)
přesný výpis včetně datumů najdete na: https://publicholidays.cz/cs/school-holidays/

3) státní svátky
přesný výpis včetně datumů najdete na: https://publicholidays.cz/cs/2023-dates/ , https://publicholidays.cz/cs/2024-dates/

V případě dotazů nás před rezervací kontaktujte na info@hotelfenix.cz


03
03

Pro vytvoření rezervace prosím využijte naši stránku www.hotelfenix.cz/rezervace. Zde zadejte vámi vybraný termín, vyberte si pokoj, který by se Vám líbil, a uveďte počet osob (včetně i těch nejmenších dětí). Na této stránce si můžete k ubytování také přiobjednat doplňkové služby, jako například romantickou přípravu pokoje, přichystání vína či sektu na pokoj, prodloužení pobytu apod.

 

Platbu za naše služby můžete uhradit mnoha způsoby:

hotově, převodem, platební kartou, on-line platební kartou, FKSP platbou, kartou či stravenkami SODEXO, EDENRED, UP , Benefit Plus i poukazy Amazing Places.

 

Nejjednodušším způsobem, jak využít benefitní programy, je provedení rezervace s typem úhrady bankovním převodem. V poznámce nám uveďte, že si přejete využít některý z benefitů. Rezervaci zpracujeme a budeme Vás obratem kontaktovat pro domluvení postupu a dokončení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni vám poradit a pomoci.
Upozornění: při platbě pomocí benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus, Up, Dárkový poukaz AP nelze využít zvýhodněné nabídky se slevou 5%. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.

Nejjednodušším způsobem, jak využít benefitní programy, je provedení rezervace s typem úhrady bankovním převodem. V poznámce nám uveďte, že si přejete využít některý z benefitů. Rezervaci zpracujeme a budeme Vás obratem kontaktovat pro domluvení postupu a dokončení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni vám poradit a pomoci.


Upozornění: při platbě pomocí benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus, Up, Dárkový poukaz AP nelze využít zvýhodněné nabídky se slevou 5%. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.

 

KOMPLETNÍ NÁVOD NA PROVEDENÍ VŠECH PLATEB NAJDETE V TOMTO DOKUMENTU KE STAŽENÍ: JAK ZAPLATIT ZÁŽITKY K NEZAPLACENÍ

Platbu za naše služby můžete uhradit mnoha způsoby: hotově, převodem, platební kartou, on-line platební kartou, FKSP platbou, kartou či stravenkami SODEXO, EDENRED, UP , Benefit Plus i poukazy Amazing Places.

 

Nejjednodušším způsobem, jak využít benefitní programy, je provedení rezervace s typem úhrady bankovním převodem. V poznámce nám uveďte, že si přejete využít některý z benefitů. Rezervaci zpracujeme a budeme Vás obratem kontaktovat pro domluvení postupu a dokončení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni vám poradit a pomoci.
Upozornění: při platbě pomocí benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus, Up, Dárkový poukaz AP nelze využít zvýhodněné nabídky se slevou 5%. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.

Nejjednodušším způsobem, jak využít benefitní programy, je provedení rezervace s typem úhrady bankovním převodem. V poznámce nám uveďte, že si přejete využít některý z benefitů. Rezervaci zpracujeme a budeme Vás obratem kontaktovat pro domluvení postupu a dokončení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni vám poradit a pomoci.


Upozornění: při platbě pomocí benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus, Up, Dárkový poukaz AP nelze využít zvýhodněné nabídky se slevou 5%. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.

 

KOMPLETNÍ NÁVOD NA PROVEDENÍ VŠECH PLATEB NAJDETE V TOMTO DOKUMENTU KE STAŽENÍ: JAK ZAPLATIT ZÁŽITKY K NEZAPLACENÍ


04
04

Standardní check-in probíhá od 15:00. Za příplatek je možné ubytovat se i dříve (od 12:00, 13:00 nebo 14:00). Pokud dorazíte na hotel ještě před Vámi vybraným časem check-inu, můžete zatím posedět v našem samoobslužném lobby baru. Jakmile pak bude Váš pokoj připraven, tak Vás bude recepce informovat. Auto můžete zaparkovat u hotelu kdykoli dříve a přijít se ubytovat až od 15:00 hodin.


05
05

V samotném hotelu se restaurace nenachází. V hotelu máme ale samoobslužný lobby bar s velkým výběrem nealkoholických i alkoholických nápojů, slaností i sladkostí. Připravujeme také celodenně snacky v podobě toastů pizz, nebo nachos. Kousek od hotelu se navíc nacházejí hned 3 restaurace, kam je možné si zajít. Zároveň není žádný problém si do hotelu jakékoliv jídlo objednat.


06
06

Do hotelu mají psi a ostatní domácí zvířata vstup zakázán = ubytování s pejsky NENÍ MOŽNÉ.


07
07

Vstup do privátního wellness Nordic Spa není v ceně ubytování. Rezervaci Nordic Spa je potřeba provést samostatně na www.nordicspa.cz


08
08

Standardní check-out probíhá do 10:30. Za příplatek je možné pokoj opustit až déle (do 11:00, 12:00 nebo do 13:00).


09
09

Storno pobytu se řeši podle aktuálně zvolených stornopodmínek, které jsou součásti rezervace.  Pro všechny včasné rezervace umožňujeme uzavřít pojištění storna pobytu, které kryje celou čásku storna se spoluúčastí 20%.


010
010

Dárkový poukaz jak na ubytování, tak i na wellness můžete vytvořit sami skrz stránku www.hotelfenix.cz/poukazy Pokud potřebujete vystavit specifický dárkový poukaz kontaktujte nás. Rádi Vám vytvoříme vše podle představ.


011
011

Součástí hotelu je místnost určená pro tyto účely. Pokud s sebou budete brát lyže či kolo, dejte nám vždy dopředu vědět, ať máte jistotu, že si budete moct tyto věci u nás uložit. Kapacita místosti je omezená, pokud nebudete mít rezervaci není možné místo zaručit.


012
012

Ano, při rezervaci lze objednat bezlepkový balíček pečiva za poplatek 100 Kč / osoba / den.


013
013

Z doplňkových služeb Vám můžeme doporučit překvapení pro drahou polovičku v podobě romantické přípravy pokoje, přichystání květiny, krásného medvěda, bonboniéry, vína či sektu na pokoj. Oba pak určitě potěší například dřívější příjezd k nám, případně prodloužení pobytu.


014
014

Postýlku včetně přikrývky, polštáře a povlečení Vám rádi půjčíme. Pokud si jí objednáte dopředu, cena je 200 Kč/noc. Vypůjčení až na místě stojí 300 Kč/noc.


015
015

Storno pobytu Vám můžeme zajistit. Stačí když při vytváření rezervace zvolíte tuto doplňkovou službu a my se Vám ozveme se všemi informacemi.


016
016

Pokud plánujete skupinový pobyt, vždy se obraťte s konkrétními požadavky na recepci.


017
017

 

amozřejmě. Na snídani k nám může dorazit kdokoliv.
Jsou ale natolik proslulé, že na ně pravidelně jezdí i veřejnost. Jste místní a chcete si dopřát fantastický start do nového dne? Doražte.Za 250 Kč si můžete bez omezení pochutnat na jídle, pití i Proseccu.Děti do 3 let snídají zdarma a děti do 10 let za 200 Kč.
Jsou ale natolik proslulé, že na ně pravidelně jezdí i veřejnost. Jste místní a chcete si dopřát fantastický start do nového dne? Doražte.
Za 250 Kč si můžete bez omezení pochutnat na jídle, pití i Proseccu.
Děti do 3 let snídají zdarma a děti do 10 let za 200 Kč.

Samozřejmě. Na snídani k nám může dorazit kdokoliv. Snídaně jsou již natolik proslulé, že na ně pravidelně jezdí i veřejnost. Jste místní a chcete si dopřát fantastický start do nového dne? Doražte.


Za 350 Kč si můžete bez omezení pochutnat na jídle, pití i Proseccu.
Děti do 3 let snídají zdarma a děti do 10 let za 300 Kč.


018
018

Ano! Milujeme překvapení a rádi ho připravíme i pro Vás. Stačí když nás kontaktujte a společně domluvíme vše potřebné.


019
019

Klimatizované jsou wellness apartmá Harmony, King a prostory recepce a lobby. Na všech ostatních pokojích jsou v letních měsících k dispozici výkonné ventilátory.


020
020

V hotelu máme unikátní samoobslužný bar, který je otevřený nonstop a nabízí spoustu nealkoholických a alkoholických nápojů a slaných a sladkých dobrot. Kdykoliv si tedy můžete přijít pro něco dobrého k pití či k snědku a v klidu si to zde vychutnat.


021
021

Pro ubytování je občanský průkaz nezbytný. Pokud jej nemáte, postačí i pas.


022
022

Celý hotel je přísně nekuřácký. Na kuřáky však myslíme, a proto se před vchodem do hotelu nachází kuřárna, kde kouřit bez problému můžete.


023
023

Trezor není součástí výbavy našich pokojů a apartmá. Pokud však potřebujete cokoliv uschovat, můžete využít trezor na recepci.


024
024

O víkendech, svátcích a dalších vytížených termínech může být požadována minimální délka pobytu dvě a více nocí. Většina termínů, ale umožňuje vytvořit i rezervaci na jednu noc.


025
025

Zatím v hotelu nenabízíme možnost masáží, ale do budoucna to máme v plánu.


026
026

Bohužel, přímo v hotelu posilovnu nemáme. Můžeme Vám ale doporučit plno fitness zařízení, které se nacházejí v centru města.


027
027

Miniledničku maji pokoje: Dream, Skyline, Panorama, Horizont, Harmony, King a DeLuxe.

Ostatní pokoje miniledničku nemají, hosté ale mohou pro uložení potravin využít společnou ledničku, která se nachází v prvním patře u pokoje číslo 211.


028
028

Není žádný problém nechat si u nás zavazadla ještě před samotným check-inem. Nejlepší je informovat recepci alespoň den předem, prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.


029
029

Přímo v okolí hotelu se žádný supermarket, ani jiný obchod nenachází. Autem se dá ale pohodlně během pár minut dojet k velkému obchodnímu centru Nisa, kde se nachází hypermarket i velká škála jiných obchodů


030
030

Snídaně na pokoje nepodáváme. Snídaně je možné konzumovat pouze v našem lobby baru a to v době konání snídaní.


031
031

Vždy záleží na zvolených stornopodmínkách a termínu pobytu.


032
032

Pokud bude pokoj volný tak ano. V případě, že by to bylo možné nabídneme Vám i vhodnou alternativu.


033
033

Ve většině případů se doplatky hradí on-line tlačítkem či převodem před příjezdem.


034
034

Hlídání dětí bohužel schopni zajistit nejsme a tuto službu ani nenabízíme.


035
035

Ano můžete, pobyt není vázaný na jména. Jen nás o této skutečnosti informujte.


036
036

Květinu pro Vás rádi zajistíme. Květina se dá objednat při vytváření rezervace výběrem konkrétní kytice z našich doplňkových služeb. Pokud máte speciální přání, případně jste se rozmysleli až po samotném vytvoření rezervace, tak neváhejte kontaktovat recepci, která pro Vás květinu ráda zajistí.


037
037

Dětký koutek je na apartmá Horizont a DeLuxe. Dětské zázemí a hračky jsou i na apartmá Dream a pokoji Panorama a Skyline. Na všechny ostatní pokoje Vám hračky pro děti rádi zapůjčíme, nebo můžete využit dětskou hernu.


038
038

Ano, Ja, Yes


039
039

Kromě kratších pracovních pobytů je vždy vyžadována platba předem.


040
040

Hned vedle hotelu se nachází tramvajová zastávka Spáleniště. Tramvaj číslo 3 Vás pohodlně zaveze do města. Cesta do centra netrvá ani 20minut. Přímo na recepci navíc prodáváme i lístky na MHD.


041
041

Ano, naše recepce je otevřená celý den i celou noc.

 


042
042

Recepce funguje 24 hodin denně, tudíž ani noční příjezd není problém. V noci recepce funguje v omezeném režimu, proto je nejlepší informovat o večerním, či nočním příjezdu dopředu.


043
043

V našem lobby se nalézá malá kuchyňka, která je přístupná všem hostům během jejich pobytu. Nachází se zde veškeré nádobí, příbory, skleničky, rychlovarná konvice i vestavěná mikrovlnná trouba. Hosté si mohou cokoliv a kdykoliv půjčit a odnést na pokoj.


+420 774 108 430
info@hotelfenix.cz
O nás Kariéra Časté dotazy Okolí Partneři Aktuality Rezervace Ke stažení Kontakt

Wellness Hotel Fénix, Ještědská 279, Liberec 19, 46008, GPS 50°44'21.01"N 15°01'01.60"E E

© 2022 Hotel Fénix, všechna práva vyhrazena

Designed and developed by 5Q, spol. s r.o
Cookies
Webové stránky používají cookies, díky kterým je prohlížení stránek příjemnější a snazší. Ke zpracování některých cookies potřebujeme od vás souhlas, který dáte kliknutím na "Přijmout vše", nebo nastavte jednotlivě v "Nastavení souborů cookie“. Více informací najdete zde.

Nastavení souborů cookie     Přijmout vše     Odmítnout vše