/

FAQ

 

ČASTÉ DOTAZY

 

Hotel nabízí promyšlený koncept unikátního ubytování s 19 pokoji rozdělených do 12 druhů, které, jak věříme, uspokojí všechny naše hosty. Je Ideálním místem pro rodinnou dovolenou, romantický pobyt, stejně tak pro firemní ubytování, či relaxaci ve wellness. Máte možnost vybrat si pokoj s výhledem na město či hory, vybere si opravdu každý.
Bezbariérový vstup do hotelu, handicap pokoj je nepostradatelnou součástí.
Můžete se těšit na komfortní dvoulůžkové pokoje různých velikostí, prostorné rodinné pokoje s výhledem na celé město, do detailu promyšlené rodinné apartmány s prosklenou koupelnou, audio systémem a prostornou vířivkou a  apartmány s největší postelí v libereckém kraji. Skoro na všechny pokoje lze dodat přistýlku.
Originální wellness pokoje  mají královskou postel, obří vířivku, luxusní saunu, tropickou sprchu a spoustu dalších doplňků.

Často nám píšete, nebo voláte s dotazy co je a není možné. U nás je možné téměř vše a tak se neváhejte kdykoliv zeptat pokud potřebujete zodpovědět nějakou otázku či si přejete přiravit něco nestandardního.


Nejčastější dotazy jsme pro Vás sepsali do odpovědí níže. Pokud zde nenaleznete tu správnou odpověď kontaktujte nás. Rádi Vám vše vysvětlíme a poradíme. E: info@hotelfenix.cz | T: +420 774 108 430


01
01

Pokud vlastníte dárkový poukaz na ubytování, tak postupujte následovně:

1) Rezervaci proveďte přes náš web zde www.hotelfenix.cz/rezervace.

2) Vybrete si typ pokoje.

3) Jakmile dojdete ke kroku, kde vyplňujete osobní údaje, tak do řádku "Poznámka k rezervaci" napište číslo nebo kód dárkového poukazu.

4) Jako formu úhrady zvolte "bankovní převod". Automaticky Vám bude vygenerována faktura, na kterou ale nemusíte brát zřetel, jelikož budete uplatňovat poukaz.

5) Pokud bude platba formou poukazu pouze na určitou částku, nikoli na 100 % pobytu, zašleme Vám bankovní spojení, kam uhradíte doplatek.

 

UPOZORNĚNÍ: O víkendech, svátcích a prázdninách může být vyžadován pobyt na více nocí.

 

STORNO PODMÍNKY DÁRKOVÝCH POUKAZŮ NA UBYTOVÁNÍ V HOTELU:

Jakmile je dárkový poukaz označený jako využitý (JE PROVEDENA REZERVACE), nelze termín pobytu již změnit nebo rezervaci zrušit.


Pokud vlastníte dárkový poukaz na privátní wellness Nordic Spa, tak postupujte následovně:

1) Rezervaci proveďte přes náš web zde www.nordicspa.cz/rezervace.

2) Do horního pole "Zadejte promo kód" vložte kód poukazu. Pokud se kód úspěšně aktivuje vyberte si termín wellness a rezervaci dokončete.

 

Pokud se aktivace kódu nezdařila postupujte následovně:

1) Vybrete si typ a termín wellness.

2) Jakmile dojdete ke kroku, kde vyplňujete osobní údaje, tak do řádku "Máte nějaký speciální požadavek?" napište číslo nebo kód dárkového poukazu.

3) Jako formu úhrady zvolte "bankovní převod". Automaticky Vám bude vygenerována faktura, na kterou ale nemusíte brát zřetel, jelikož budete uplatňovat poukaz.

4) Recepce Vám následně rezervaci potvrdí a již se na Vás budeme těšit.

 

STORNO PODMÍNKY DÁRKOVÝCH POUKAZŮ DO WELLNESS NORDIC SPA:

Jakmile je dárkový poukaz označený jako využitý (JE PROVEDENA REZERVACE), uplatňují se tyto storno podmínky:

  • zrušení rezervace do 72 hodin před čerpáním služby: 20% storno poplatek z hodnoty poukazu/rezervace
  • zrušení rezervace méně než 72 hodin před čerpáním služby: 100% storno poplatek z hodnoty poukazu/rezervace

 


V případě jakýchkoli dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na telefonu +420 774 108 430 nebo na e-mailu info@hotelfenix.cz.

3) Jakmile dojdete ke kroku, kde vyplňujete osobní údaje, do řádku "Poznámka k rezervaci" nám napište číslo nebo kód dárkového poukazu.

4) Jako formu úhrady zvolte "bankovní převod". Automaticky Vám poté bude vygenerovaná faktura, na kterou ale nemusíte brát zřetel, jelikož budete uplatňovat poukaz.

5) Pokud bude platba formou poukazu pouze na určitou částku, nikoli na 100% pobytu, zašleme Vám bankovní spojení, kam uhradíte doplatek.

V případě jakýchkoli dalších dotazů se na mne neváhejte obrátit na telefonu: 774 108 430, nebo e-mailu: info@hotelfenixcz

02
02

Cenově zvýhodněné dárkové poukazy nelze využít v následujících termínech:

1) o víkendech (tj. v pátek a sobotu),

2) v období prázdnin (jarních, letních, pololetních, podzimních, vánočních, výpis včetně dat najdete na www.publicholidays.cz/cs/school-holidays.

3) o státních svátcích, výpis včetně dat najdete na www.publicholidays.cz/cs/2024-dates.

V případě dotazů nás před vytvořením rezervace kontaktujte na info@hotelfenix.cz.


03
03

Rezervaci ubytování si vytvoříte jednoduše na tomto odkaze www.hotelfenix.cz/rezervace. Do rezervačního systímu zadáte termín pobytu, vyberte si konkrétní pokoj a uvedete přesný počet osob (včetně dětí). Na této stránce si můžete k ubytování také přiobjednat doplňkové služby, jako například romantickou přípravu pokoje, přichystání vína či sektu na pokoj, prodloužení pobytu apod.

Rezervaci je možné uhradit prostřednictvím online platby nebo bankovním převodem. Rovněž přijímáme FKSP a nejrůznější benefity, jejichž výčet naleznete zde www.hotelfenix.cz/sluzby. Nejjednodušším způsobem, jak využít benefitní programy, je provedení rezervace s typem úhrady bankovním převodem. V poznámce nám uveďte, že si přejete využít některý z benefitů a v jaké hodnotě. Rezervaci zpracujeme a budeme Vás obratem kontaktovat ohledně dalšího postupu. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni vám poradit a pomoci.

Upozornění: při platbě pomocí benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus, Up, Dárkový poukaz AP nelze využít zvýhodněné nabídky se slevou 5%. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.


Upozornění: Při platbě pomocí FKSP a benefitů Sodexo, Edenred, Benefit Plus, Up, Amazing Places nelze využít zvýhodněné zlevněné nabídky. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.

KOMPLETNÍ NÁVOD NA PROVEDENÍ VŠECH PLATEB NAJDETE V TOMTO DOKUMENTU KE STAŽENÍ: JAK ZAPLATIT ZÁŽITKY K NEZAPLACENÍ

Platbu za naše služby můžete uhradit mnoha způsoby: hotově, převodem, platební kartou, on-line platební kartou, FKSP platbou, kartou či stravenkami SODEXO, EDENRED, UP , Benefit Plus i poukazy Amazing Places.

 

Nejjednodušším způsobem, jak využít benefitní programy, je provedení rezervace s typem úhrady bankovním převodem. V poznámce nám uveďte, že si přejete využít některý z benefitů. Rezervaci zpracujeme a budeme Vás obratem kontaktovat pro domluvení postupu a dokončení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni vám poradit a pomoci.
Upozornění: při platbě pomocí benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus, Up, Dárkový poukaz AP nelze využít zvýhodněné nabídky se slevou 5%. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.

Nejjednodušším způsobem, jak využít benefitní programy, je provedení rezervace s typem úhrady bankovním převodem. V poznámce nám uveďte, že si přejete využít některý z benefitů. Rezervaci zpracujeme a budeme Vás obratem kontaktovat pro domluvení postupu a dokončení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni vám poradit a pomoci.


Upozornění: při platbě pomocí benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus, Up, Dárkový poukaz AP nelze využít zvýhodněné nabídky se slevou 5%. Rezervace musí být vždy za plnou základní cenu.

 

KOMPLETNÍ NÁVOD NA PROVEDENÍ VŠECH PLATEB NAJDETE V TOMTO DOKUMENTU KE STAŽENÍ: JAK ZAPLATIT ZÁŽITKY K NEZAPLACENÍ


04
04

Standardní check-in probíhá od 15:00 hodin. Za příplatek je možné ubytovat se i dříve, a to od 12:00, 13:00 nebo 14:00 hodin, v závislosti na dostupnosti. Cena této doplňkové služby se odvíjí od zvoleného pokoje. Pokud této služby nevyužijete a dorazíte k nám dříve, než bude Váš pokoj připraven, budete moci posedět v našem samoobslužném lobby baru a pochutnat si například na naší skvělé kávě. V den příjezdu si však u nás můžete kdykoliv zaparkovat vozidlo a vyrazit na výlet. V tom případě se nám prosím nahlašte na recepci. Zde Vám také rádi doporučíme, kam stojí za to v Liberci a okolí vyrazit.


05
05

V samotném hotelu se restaurace nenachází. Nicméně našim hostům je po celý den i noc dostupný samoobslužný lobby bar s velkým výběrem nealkoholických i alkoholických nápojů a slaných či sladkých dobrot. Navíc pro Vás můžeme kdykoliv připravit jednu z našich výborných pizz, skvělé zapečené tousty či křupavé nachos. Zároveň není žádný problém si do hotelu jakékoliv jídlo objednat. V našem lobby baru si můžete vypůjčit nádobí či příbory a v klidu poobvědvat či povečeřet přímo zde nebo i na pokoji. Pokud byste chtěli zavítat do klasické restaurace, rádi Vám doporučíme, kam vyrazit jak poblíž hotelu, tak v centru města.


06
06

Jelikož se pro naše hosty snažíme zachovat antialergenní prostředí, není bohužel ubytování s domácími mazlíčky možné.


07
07

Vstup do privátního wellness Nordic Spa není zahrnut do ceny ubytování. Naše privátní wellness je nutno rezervovat, a to ideálně v dostatečném předstihu. Rezervaci si vytvoříte zde www.nordicspa.cz.


08
08

Check-out je v 10:30. Za příplatek Vám však pobyt rádi prodloužíme, a to do 11:00, 12:00, případně až 13:00 hodin, v závislosti na dostupnosti. Cena této služby se odvíjí od zvoleného pokoje.


09
09

Zrušení či změna termínu rezervace se řídí zvolenými storno podmínkami, jež jsou součástí každé rezervace. Pokud byste chtěli pobyt zrušit či přesunout na jiný termín, tak nás prosím kontaktujte. Všem našim hostům doporučujeme pro případ nenadálých událolstí sjednat pojištění pobytu.  Nabídku pojištění posíláme všem hostům po vytvoření rezervace ubytování.


010
010

Dárkový poukaz jak na ubytování, tak i na wellness si můžete vytvořit sami přes tento odkaz www.hotelfenix.cz/poukazy. Můžete si vytvořit buď poukaz na konkrétní typ pokoje, nebo v určité hodnotě, který lze využít na veškeré naše služby, a to jak ubytování, wellness, tak i masáže. Máte-li specifické požadavky, tak nás kontaktujte a rádi Vám vytvoříme dárkový poukaz dle Vašich představ.


011
011

V hotelu se bohužel žádná místnost na úschovu těchto typů zavazadel nenachází. Kola můžete umístit do stojanu přímo před hotelem, který je neustále monitorován. Rádi Vám zapůjčíme zámek i plachtu.


012
012

V našem rezervačním systému si můžete k pobytu přikoupit košík s bezlepkovým pečivem za cenu 100 Kč/osoba/den. Pokud máte zájem o bezlaktózové či sójové mléko k snídani, tak nám prosím dejte vědět a na snídani Vám jej připravíme.


013
013

Jako překvapení pro Vaši drahou polovičku Vám můžeme doporučit například romantickou přípravu pokoje, přichystání květiny či lahve vína nebo sektu na pokoj, případně také možnost dřívějšího příjezdu k nám, či naopak prodloužení pobytu. Celou naši nabídku doplňkových služeb naleznete v rezervačním systému.


014
014

Dětskou postýlku včetně přikrývky, polštáře a povlečení Vám rádi na pokoj připravíme. Pokud si ji objednáte dopředu, činí cena 250 Kč/noc. Vypůjčení až na místě stojí 350 Kč/noc.


015
015

Storno pobytu Vám můžeme zajistit. Stačí, když při vytváření rezervace zvolíte tuto doplňkovou službu, a my se Vám ozveme se všemi informacemi.


016
016

Pokud plánujete skupinový pobyt, vždy se obraťte s konkrétními požadavky na recepci.


017
017

 

amozřejmě. Na snídani k nám může dorazit kdokoliv.
Jsou ale natolik proslulé, že na ně pravidelně jezdí i veřejnost. Jste místní a chcete si dopřát fantastický start do nového dne? Doražte.Za 250 Kč si můžete bez omezení pochutnat na jídle, pití i Proseccu.Děti do 3 let snídají zdarma a děti do 10 let za 200 Kč.
Jsou ale natolik proslulé, že na ně pravidelně jezdí i veřejnost. Jste místní a chcete si dopřát fantastický start do nového dne? Doražte.
Za 250 Kč si můžete bez omezení pochutnat na jídle, pití i Proseccu.
Děti do 3 let snídají zdarma a děti do 10 let za 200 Kč.

Samozřejmě. Na snídani k nám může přijít kdokoliv. Pokud však k nám budete chtít dorazit o víkendu, případně ve větším počtu osob, dejte nám prosím dopředu vědět. Cena za osobu činí 350 Kč, přičemž děti do 3 let u nás snídají zdarma a děti do 10 let za 300 Kč.


018
018

Ano! Milujeme překvapení a rádi ho připravíme i pro Vás. Stačí kontaktovat recepci, která pro Vás zajistí nezapomenutelné zážitky.


019
019

Klimatizované jsou wellness apartmá Harmony, King a prostory recepce a lobby. Na všech ostatních pokojích jsou v letních měsících k dispozici výkonné ventilátory.


020
020

V hotelu máme unikátní samoobslužný lobby bar, který je otevřený nonstop a nabízí spoustu nealkoholických a alkoholických nápojů a slaných a sladkých dobrot. Kdykoliv si zde můžete přijít pro něco dobrého k pití či k snědku a v klidu si pochutnat přímo v lobby, případně i na pokoji.


021
021

Pro ubytování je občanský průkaz nezbytný. Pokud jej nemáte, postačí i pas.


022
022

Celý hotel je přísně nekuřácký. Na kuřáky však myslíme, a proto se před vchodem do hotelu nachází krytá kuřárna, kam si můžete kdykoliv jít zakouřit.


023
023

Trezor není součástí výbavy našich pokojů a apartmá. Pokud však potřebujete cokoliv uschovat, obraťte se na recepci, která Vám cennosti uloží do trezoru na recepci.


024
024

O víkendech, svátcích a v dalších velmi poptávaných termínech může být požadována minimální délka pobytu na dvě či více nocí. Většina termínů však umožňuje vytvoření rezervace pouze na jednu noc.


025
025

Nově si u nás můžete pobyt zpříjemnit nejenom privátním wellness Nordic Spa, ale také masážemi. Nabízíme širokou škálu masáží, a to jak pro jednotlivce, tak i pro páry. Veškeré informace naleznete na této stránce www.hotelfenix.cz/masaze, kde si také můžete rovnou vytvořit rezervaci.


026
026

V našem hotelu se posilovna nenachází. Rádi Vám však na recepci doporučíme, kam si v Liberci i okolí můžete jít zacvičit.


027
027

Na vybraných pokojích, konkrétně na pokojích Skyline a Panorama a na apartmá Dream, Horizont, Harmony a King, je mini lednička součástí vybavení. Lednici také najdete v rodinném apartmánu Garden. Pro ostatní pokoje však máme připravenou společnou lednici s mrazákem, kterou mohou hosté využívat po celou dobu pobytu.


028
028

Budete-li si chtít u nás nechat zavazadla před Vaším pobytem nebo naopak až po něm, tak Vám je u nás rádi na pár hodin uschováme.


029
029

Nejbližší obchody, včetně supermarketu, se nachází pár minut cesty autem od hotelu v OC Nisa. Na recepci Vás rádi navedeme kudy kam.


030
030

Snídaně na pokoje nepodáváme. Snídaně je možné konzumovat pouze v našem lobby baru, a to v době konání snídaní.


031
031

Možnosti zrušení či přesunu rezervace se řídí zvolenými storno podmínkami.


032
032

Budete-li si chtít pobyt u nás o den či více prodloužit, tak nás neváhejte kontaktovat na recepci. Rádi Vám pobyt v případě dostupných kapacit prodloužíme.


033
033

Ve většině případů je vyžadována platba všech doplatků předem. Úhrada na místě je možná pouze po předchozí domluvě s recepcí.


034
034

Hlídání dětí bohužel momentálně nenabízíme.


035
035

Jestliže k nám nebudete moci z jakéhokoliv důvodu dorazit, tak můžete pobyt nabídnout někomu z Vašeho okolí. O této okolnosti prosím před příjezdem informujte recepci.


036
036

Budete-li chtít svou drahou polovičku překvapit krásnou kyticí připravenou na pokoji, tak nás neváhejte kontaktovat. Květinu můžete objednat přímo při vytváření rezervace výběrem konkrétní kytice z našich doplňkových služeb. Pokud máte speciální přání, případně jste se rozmysleli až po samotném vytvoření rezervace, tak nám napište nebo zavolejte a rádi pro Vás květinu zajistíme.


037
037

Na našem krásném apartmá Horizont a v rodinném apartmánu Garden máme pro děti připravený dětský koutek s hračkami a knížkami. Zázemí a hračky pro malé cestovatele najdete také na apartmá Dream a pokojích Panorama a Skyline. Na všechny ostatní pokoje Vám hračky pro děti rádi zapůjčíme. Všechny děti mohou samozřejmě využít naši společnou dětskou hernu, která je otevřená po celý den a je plná nepřeberného množství hraček, plyšáků, stavebnic a knížek.


038
038

Kromě češtiny ovládají všechny naše recepční anglický jazyk a není ani problém domluvit se v němčině.


039
039

Platba pobytu předem je vyžadována vždy jako garance pobytu. Výjimku je možné udělit pouze stálým hostům na kratších pracovních cestách, avšak vždy po domluvě s recepcí.


040
040

Minutu cesty pěšky od našeho hotelu se nachází tramvajová zastávka Spáleniště, ze které se bez přestupu dostane tramvají č. 3 asi za 15 minut do centra města. Na recepci Vám rádi poradíme jak s cestou samotnou, tak s koupí jízdenek.


041
041

Ano, naše recepční jsou Vám k dispozici po celý den i noc.


042
042

Naše recepce funguje 24 hodin denně, tudíž ani noční příjezd není problém. V noci však recepce funguje v omezeném režimu, proto je nejlepší nás informovat o večerním či nočním příjezdu předem.


043
043

V hotelovém lobby najdete plně vybavenou kuchyňku, která je přístupná všem hostům po celou dobu pobytu. Nachází se zde různé druhy nádobí, příbory, skleničky na vodu i na víno, rychlovarná konvice i vestavěná mikrovlnná trouba. Rovněž zde máme plastové nádobí i příbory pro ty nejmenší. Kdykoliv si můžete veškeré vybavení zapůjčit a odnést na pokoj.


+420 774 108 430
info@hotelfenix.cz
O nás Kariéra Časté dotazy Okolí Partneři Aktuality Rezervace Ke stažení Kontakt

Wellness Hotel Fénix, Ještědská 279, Liberec 19, 46008, GPS 50°44'21.01"N 15°01'01.60"E E

© 2022 Hotel Fénix, všechna práva vyhrazena

Designed and developed by 5Q, spol. s r.o
Cookies
Webové stránky používají cookies, díky kterým je prohlížení stránek příjemnější a snazší. Ke zpracování některých cookies potřebujeme od vás souhlas, který dáte kliknutím na "Přijmout vše", nebo nastavte jednotlivě v "Nastavení souborů cookie“. Více informací najdete zde.

Nastavení souborů cookie     Přijmout vše     Odmítnout vše